sâmbătă, 22 octombrie 2016

Lenjerii de pat

Prietena mea este foarte romantica. Viseaza mereu ca isi cumpara lenjerii de pat, fete de perna, formate din tot felul de culori, de tot felul de modele. Dar pentru a ii face ca visul sa devina realitate m-am hotarat sa ii cumpar o lenjerie de pat cu cearsaf de pat, husa pentru pilota si fete de perna. Stiam ca acest cadou o va face foarte fericita peste masura. Imi si inchipuiam cand va primi aceasta lenjerie de pat intai o va strange la piep, o va mirosi, si dupa aceea o va asterne pe patul ei din dormitor. Va suspina de fericire
stiind ca am cumparat-o de la homeX, ca doar numai acolo poti gasi lenjerii de pat, fete de perna, de o calitate foarte buna si la preturi accesibile.
Stiam din prima ca putem sa discutam mult despre acste lenjerii de pat foarte frumoase. Pentru a ii face o bucurie prietenei mele eram in stare sa imi cheltui toti banii, numai ca sa o vad fericita, stiind ca ea este si foarte sensibila. Pentru dormitorul ei era tocmai buna o lenjerie de pat 3D de cea mai buna calitate, era foarte confortabila, si avea culori foarte vii si materialul este foarte rezistent. 
Sa spun sincer noi barbatii in general nu prea acordam o importanta foarte mare pentru lenjeriile de pat, important este sa ai fiinta iubita langa tine. Ce ne pasa noua ca lenjeria de pat este cu floricele, cu inimioare sau alte modele? Dar pentru o femeie care se respecta o intereseaza foarte mult o lenjerie de pat frumoasa si sa fie si de o calitate buna, si daca este si parfumata este minunat.
De multe ori cand barbatii sunt singuri acasa uita sa isi mai puna o lenjerie pe pat, dar pentru a-si multumi femeia o va asterne pe pat doar de dragul ei.
Orice barbat care se respecta are in sifonier un set de lenjerii de pat noi, cu modele romantice, pregatite pentru ziua in care ii va veni iubita la el acasa. Stie ca atunci o sa fie o seara reusita si fericita, atat pentru el, cat si pentru ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu