sâmbătă, 17 octombrie 2015

Tabara copii

Sunt foarte bucuros ca am gasit agentia MARA TRAVEL, asa pot sa imi indeplinesc visul sa plec in tabara copii, pe plan individual, in care pot participa singur, fara sa ma insoteasca parintii.
 De acum sunt si eu mare, si ma pot descurca singur in orice situatie, mai ales sa plec intr-o tabara internationala de iarna.

Aceasta agentie iti poate da  orice fel de informatie, si asa am totul asigurat:  transport, transfer aeroport, cazare, pensiune completa, lectii de limbi straine sau cursuri speciale (sport, muzica, dans, teatru, design, leadership etc.), program complet de activitati si excursii, asigurare de calatorie. Nu mi-as dori altceva nimic, pentru ca acolo sigur voi avea tot ce imi doresc si acest lucru ma face foarte fericit.
Aceasta agentie le-a explicat parintilor mei  mai detaliat ca pot oferi copilului lor tot confortul material,  si copilul poate descoperi o alta fata a lumii, acolo  se poate bucura din plin, descoperind noi talente ale personalitatii sale. 
Va avea parte de un program variat, adaptat varstei si adaptabil in functie de dorintele fiecaruia. Prin activitatile desfasurate vizam dezvoltarea personalitatii, a creativitatii, a imaginatiei copilului, cunoastere si autodepasire, lucrul in echipa, responsabilitatea fata de tot ce-l inconjoara, dind astfel curs afirmarii de sine intr-o maniera personala. Toate activitatile propuse sunt concepute si desfasurate in functie de particularitatile si nevoile fiecarei categorii de varsta.
Asa voi avea o vacanta de neuitat,  o vacanta in care se poate descoperi un nou univers.  In aceasta tabara pot face fotografii, ceea ce imi place enorm de mult. 
Acolo imi voi putea face prieteni, asa am inteles ca majoritatea  copiilor care merg in tabara nu ii cunosc pe ceilalti participanti, iar unii dintre ei chiar sustin ca le este mult mai usor sa isi faca prieteni noi daca vin fara prietenii de acasa.
Într-un timp în care oamenii sunt tot mai grăbiţi, am simţit nevoia unei schimbări. O schimbare de aer şi de timp mi-ar face  un bine.  Stiu ca este dificil pentru parintii mei, mai ales ca eu nu am fost plecat niciodata fara ei,  dar a iesit bine pana la urma si au putut alege cea mai buna tabara.
MARA TRAVEL, infiintata in 1990 printre primele agentii de turism private din Romania, a generat ulterior crearea grupului MARA TRAVEL GROUP.
Cu un personal prietenos si profesionist, Agentia de Calatorii Mara a castigat increderea clientilor sai pretentiosi, acestia revenind an de an cu noi solicitari din ce in ce mai diverse. S-a impus astfel crearea in 1997 a unui nou departament specializat pe servicii de turism educational, ce ofera copiilor, tinerilor si adultilor sansa de a invata o limba straina 'la ea acasa' la cele mai bune scoli.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu