marți, 29 septembrie 2015

Bilete de avion Bucuresti-Roma

Urma sa vina perioada concediului meu. Asa ca trebuia sa imi fac un plan si sa aleg locatia in care imi voi petrece acest concediu minunat. Am ales sa imi petrec acest concediu in alta tara, dar trebuia sa gasesc niste bilete avion ieftine . 
Dar inca  nu stiam ce destinatie sa aleg, am stat, m-am gandit, m-am gandit impreuna cu prietena mea, trebuia sa fim de comun acord. Nu puteam sa aleg doar eu sau doar ea locatia. Trebuia sa o alegem
impreuna. Ne iubeam foarte mult si ne doream ca acesta vacanta sa fie una dintre cele mai mai reusite vacante de pana acum, sa ne simtim mai bine ca niciodata, sa fim fericiti, sa uitam de toate problemele pe timpul vacantei si sa ne lasam purtati de iubirea si fericirea pe care o purtam unul fata de celalalt.
Nu pot spune ca vacantele de pana acum au fost un esec, toate vacantele pe care le-am avut au fost un succes si ne-am simtit foarte bine, doar ca acesta vacanta trebuia sa fie una speciala, cea mai speciala si mai frumoasa de pana acum.  Nu voiam sa ne grabim cu alegea locatiei.
Asa ca am stat si ne-am gandit cateva zile, trebuia sa ne gandim bine, unde ar fi mai frumos pentru noi si unde ne-am simti mai bine. Voiam sa mergem undeva unde nu mai fusesem pana acum, sa fie frumos, sa ne placa la amandoi. 
Am ales sa mergem in Roma, parea foarte frumos si parea sa fim incantati amandoi. In sfarsit am gasit locatia cea mai potrivita pentru noi, nu voiam sa mai schimbam locatia, asa ca ne-am pus pe cautat bilete de avion. Am stat si am cautat biletele de avion de care aveam noi nevoie. Nu ne-a luat mult sa gasim, am gasit imediat bilete de avion Bucuresti-Roma , la un pret foarte convenabil pentru noi.
Capitala Italiei situata pe maul fluviului Tibru este un superb oras cu o istorie indelungata, leagan al civilizatiei Imperiului Roman si un centru turistic desavarsit. Probabil ca deja cunoasteti, de la televizor, obiectivele turistice ale orasului – comoara din Italia.
In timp ce cautam bilele de avion, am gasit si o stire interesanta.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu